MK

Inför resan behöver jag ett datorfodral och en kameraväska. Så satt och surfade lite på internet och hamnade på apples hemsida där de säljer Michael Kors. Den där plånboken och väskan har jag velat haft såååå länge. Är verkligen superledsen över att jag aldrig hittade en Michael Kors affär i USA. Hade jag inte åkt till Australien hade jag nog köpt plånboken, dels för att jag behöver en ny och den är så förbaskad snygg, passar till iphonen också. Men nu har jag lovat mig själv att inte köpa massa onödiga saker innan resan och till Australien kommer jag inte heller ta med mig dyra saker, de enda kommer bli dator, kamera och iphone. Klockor och fina kläder och skor kommer få vänta hemma! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!