EN VANLIG DAG I SYDNEY

Igår så visade iphonen att det skulle regna men när vi vaknade idag så var det blå himmel och varmt, äntligen! Så jag och Britta drog till stan för att lämna in lite CV, men vi gjorde det i ungefär en halvtimme bara sedan gick vi till ett ställe i Westfield som hade happy hour, sjukt god mat för 5,50 dollar. Sen gick vi ner till hamnen och turistade lite, hade äntligen med mig kameran idag så här har ni lite bilder från Sydney. Känns SÅ konstigt att de har julpyntat överallt i stan. Har ingen som helst julkänsla, känns inte ens som det är November. Idag fick jag mitt paket med dipp (tack min älskade familj) så nu ska jag springa till affären för att se om jag hittar någon gräddfil eller något liknande. 
Postat av: Rebecca&Mathias

Men gud vilka underbara bilder, man blir ju riktigt avis! :) Ha en fortsatt fin Tisdag! :)

2013-11-19, 09:56:17 - URL: http://twoplusone.se
Postat av: erica björkander

gryyyyyymt fina bilder :D

2013-11-19, 10:44:04 - URL: http://bjoorkander.blogg.se/
Postat av: Kent Sahlén

Vilka fina bilder eller är det kort? Jag kan förstå dig om du tycker Sydney är mysigt. Ser väldigt trevligt ut faktiskt. När mamma sa att vi skulle köpa Holiday dipp till Alexandra var jag snabbt iväg till Ica och köpte 10 st. Tänk att de har färdats över hela jordklotet för att komma till dig. Hoppas du hittar gräddfil att blanda ut med. Bon apetit. Idag har Sverige spelat klart i fotbollskvalet. Det blev förlust igen mot Portugal. Den här gången hemma och med 2-3. Men fotboll är inte hela världen, tack och lov! Idag har jag varit med Kristian till läkaren och hans ätstörningar. De tog blodprov och ska senare göra en "operation" där de för ner en kamera i magen och tittar om allt står bra till. Kristian verkar lugn och tar det på rätt sätt. Slutar nu. Alla hälsar/ Pappa

Svar: Bilder! Det är så roligt när du kommenterar, fortsätt med det. Men gå in på alexandrasahlen.se nu för jag har bytt blogg :) Haha ja det är lite sjukt men tack så mycket, det var sååå gott med en påse igår. Jag hörde det, tråkigt att de inte kom med i VM men som du säger, fotboll är inte hela världen. Puss
Alexandra Sahlén

2013-11-20, 00:05:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!