FREE LIKE A BIRD

Det bara fortsätter att regna här i Sydney och det är så tråkigt... Första gången jag kom hit som jag fryser med. Ska vara såhär imorgon med men på Onsdag visar iphonen att det ska bli bra väder så vi får hoppas på det!! När det regnar finns det inte så mycket att göra, eller det gör det väl men man har inte så stor lust att göra något. Man vill bara ligga i sängen och se serier. Vi har fått internet nu i vår lägenhet men det är sjukt segt så vi ska få ett ännu bättre snart. Just nu sitter jag på Central Station och bloggar, laddar ner film och söker jobb. Ganska soft ändå. Ikväll får jag se vad som händer, kanske blir en myskväll som igår då jag var hemma hos Ella och Linnéa, vi drack vin, åt kladdkaka och såg på The Kardashians. Mys. 
 
Postat av: Kent Sahlén

Enligt pappas surfplatta så skall det bli mellan 17 och 21 grader, men regn bara två dagar i Sydney. Jag är förvånad över att det inte är varmare, men det skulle definitivt passa pappa, hehe! Det viktigaste är i alla fall att du mår bra och har det bra med dig själv och dina vänner. Passa på att se så mycket du kan och upptäck landet, det kommer du inte att ångra. Vi har det bra i Sverige, trots att det är ganska mörkt här och endast 7 grader. Posa och jag har det trevligt tillsammans. Älskar dig och väntar på att du kommer tillbaka helskinnad i vår. Ps 50:15 /Pappa

Svar: Ja det har regnat jättemycket här nu, så tråkigt. Men mot helgen ser det ut att bli bra väder och jag lovar att det är mycket varmare än vad surfplattan visar ;) Det har jag! Men jag saknar er, älskar er med! Puss
Alexandra Sahlén

2013-11-18, 23:40:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!