CVUTLÄMNING OCH DRINKAR


(Har varit så dålig på att ta kort de senaste dagarna så här får ni en bild på mig heheh) 
Tja! Igår så var jag och delade ut CV som sagt and guess what? Jag ska provjobba imorgon på ett litet cafe i ett köpcentrum, såå nervös men hoppas det kommer gå bra och att jag får jobbet. På kvällen träffade jag Ella, vi var på GQ bar, en superfräsch bar och alla som jobbade där var typ snygga. Det var meningen att vi skulle ta en drink men när vi ska köpa vår första så säger bartendern att killarna från andra sidan bjöd, hahah fattade först ingenting typ och de bara: Welcome to Sydney. Så efter två drinkar och mycket snack så gick vi runt i stan lite innan det var dags att bege sig hemåt. 
 
Idag har det varit riktigt fint väder så vi drog till Bondi, stekte som tusan så det syns nu endel kan jag säga haha. Ikväll så var planen att vi skulle gå runt och ge ut lite cv men vi gick bara runt, tror seriöst vi har gått en mil. Är helt död nu men efter ett mål på donken känns det lite bättre. Sitter nu utanför Apple för att snylta gratis internet, vår hyresvärd är så seg på att fixa vårt internet hemma. Men vi ska snart bege oss hemåt, se en film och sen sova. Imorgon är det provjobb som gäller, tagga!
Postat av: Linnea

Är det svårt att få jobb där? :)

Svar: Nja, är man bara aktiv med att gå ut och lämna cv:n så är det ganska lätt :)
Alexandra Sahlén

2013-11-13, 13:51:16 - URL: http://linnealjungss.blogg.se
Postat av: Kent Sahlén

Hur gick det med kaféjobbet? Fick du mina sms?

Svar: Skrev till dig på Facebook
Alexandra Sahlén

2013-11-14, 14:14:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!