W O W

Idag var vi runt stan lite och vi gick förbi operahuset och bron, WOW säger jag bara. (Mamma du hade älskat det) En dröm som gick i uppfyllelse. Enda sen jag såg hitta nemo när jag var liten har jag velat sett det där operahuset och nu fick jag se det. Allt var så sjukt vackert där nere runt omkring. Vi hann inte vara där så länge så vi knäppte bara några snabba bilder, så ni lär få se ännu fler bilder på operahuset i framtiden haha ;) Idag var vi som sagt på en lägenhetsvisning, dock var det riktigt skitigt och äckligt... Men utsikten kunde man absolut inte klaga på då man såg över hela Sydney. Så vi får fortsätta leta! Eller så drar vi uppåt och börjar leta farmjobb, vi vet inte... Allt är lite oklart just nu och vi vet inte hur vi ska göra. Men jag antar att backpackerlivet är så, man tar dagen som den kommer. Nu: Tacos!!
Postat av: Marcus

Hej,
Är du intresserad av att få en egen domän till bloggen?
Skicka ett mail med din statistik till mig så kan vi nog lösa det.

Med vänlig hälsning,
Marcus

2013-10-30, 13:41:38 - URL: http://switta.se
Postat av: Kent Sahlén

Hej min dotter! Nu när du är i Sydney så måste du hälsa på Chris Brown. vetrinären i teveprogrammet "Bondi vet" som går på Animal Planet. Vet är ordet för vetrinär och stavas bara så. Bondi beach är en fin del av Sydney som kanske är värd ett besök. Ta gärna ett kort på honom och dig så jag får se.

2013-10-30, 14:08:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!