LET'S GO TO THE BEACH

Sitter just nu utanför en applebutik i ett köpcentrum som ligger nära vårt boende, haha orkar inte att jag är så desperat efter internet men jag gör ju det här för er skull. Idag var det lika bra väder som igår så vi drog till Bondi Beach ganska tidigt, det var hyffsat med folk och solen stekte skönt i början. Det blev även ett dopp i de turkosa vågorna. Har svårt att tänka mig att det är November och att det är några ynka grader hemma i Sverige hehe. Nu har jag iallafall varit och köpt hårfärg (min utväxt är typ en meter lång) och ska även köpa lite mat och ta ut pengar. Har nu betalat den första hyran, det känns bra men plånboken är mycket tunnare hehe.. Ikväll får jag se om det blir utgång eller ej, ska iallafall försöka hinna färga mitt hår. Puss
Postat av: felicia

så härligt :D

2013-11-08, 11:59:58 - URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!