BONDI BEACH

Hej! 
Idag åkte vi ÄNTLIGEN till stranden. Vi har ju knappt solat eller någonting sen vi kom till Australien. Så tidigt imorse drog vi ut till bondi, tar ungefär en timme med buss... Sjukt långt. Först så kollade vi på en lägenhet som en gubbe hyr ut, eller han hyr ut ett rum så vi skulle isåfall bo ihop med honom... Men det kändes inte så bra. Så vi fortsätter att kriga på. Men sen drog vi till de berömda bondi beach, det var dock molnigt men vi chillade lite på stranden och nu när jag duschade märkte jag att jag hade fått en bondbränna av mitt linne. Helt sjukt hur stark solen är här nere. Nu taggar iallafall alla tjejer för fest, vi alla ska klä ut oss lite. Ska försöka ta massa bilder så får ni se imorgon, saknar alla hemma. Puss
Postat av: felicia

åh vad härligt! :D

2013-11-02, 15:25:04 - URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!