WONDERFUL DAY AT IVY

Hej alla!! Igår så provjobbade jag vid tolv, var så nervös men det kändes bra. Men jag vet inte... Vi får väl se om de ringer, jag hoppas det! Efter provjobbet som bara varade i 40 minuter så mötte jag upp Ella och vi drog till Ivy poolen, det var så nice. Riktigt fint och så var det varmt. Vi mötte upp några danskar och bara snackade samtidigt som vi doppade fötterna i poolen med en kall Cola. Sen skyndade jag mig hem efter att jag köpt en box vin (här är det ju 18-årsgräns på systemet känner mig så vuxen hehehe) så fixade jag mig sen drog vi till Camilla och Linn där vi förfestade. Senare efter en massa drinkar drog vi till ivy, det var sjukt kul. Jag älskar sydneys nattliv. 
 
I skrivande stund så sitter jag faktiskt i blue mountain (en timme från Sydney) och spelar been pong samt massa andra spel med Matt och hans kompisar. Riktigt roligt! xxxx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!