LÄGENHETSVISNING OCH ANNAT TRÅKIGT

Man kan tro att bilden är tagen här nere men den är faktiskt tagen på gotland i somras 
Hej!! Jag har märkt att sen jag kom till Sydney så har jag blivit mycket dåligare på att fota, men det kanske är för att jag vet att jag ska vara här i två månader. Men ska bli bättre på det! Därför postar jag en gammal bild pga bildbrist så nu vet ni.
De senaste två dagarna har varit ganska meningslösa, igår låg vi bara i sängen och kollade på lägenheter. De enda två gångerna jag gick upp ur sängen var när jag skulle äta och handla godis... Hahah. Men vi hittade iallafall lite lägenheter så idag skulle vi gå på två visningar i bondi, men den ena lägenheten skulle vi dela med typ 5 brasilanare och det kändes inte så bra så vi struntade i den. Men vi bestämde oss för att gå till den andra, det var en asfräsch lägenhet på bondi som vi skulle dela med en kille isåfall, vi skulle få ett eget rum. Jag hade ringt dagen innan och sagt att vi är tre tjejer och han hade sagt att det skulle nog vara lugnt men hyran skulle bara bli lite dyrare. Så kommer vi dit och killen är typ ung och assnygg (?!) haha och lägenheten är lika fräsch som på bilderna MEN så var en annan tjej där också som skulle kolla. Så säger han: "Är det alla ni...?" Vi bara: Ah, alltså vi tre ja.. Han: "Det kommer nog inte funka så atteja...." Så stod alla 5 där helt knäpptysta och ingen sa något hahahah. Det var såååå pinsamt. Så vi utbrister: "That's fine" samtidigt som vi går ut från lägenhet fort som attan. Så hör vi killen säga till tjejen, well that's was awkward. Eh, ja det var det. Har typ aldrig skämts så mycket som då. Men faktiskt så var det han som gjorde det hela sjukt obekvämt. Han hade sagt att det var okej med tre tjejer och så fort vi kommer dit så bara nej det kommer inte funka, och då har vi tagit oss ut enda till bondi som förövrigt är en resa på en timme med två olika bussar. Aja, vi fick ett gott skratt iallafall... 
Men nu kanske ni undrar hur det kommer gå med boende... Kan ta det imorgon eftersom jag redan har skrivit en hel roman typ och vet att det är sjukt jobbigt att läsa en lång text. Men kan iallafall meddela att det har löst sig och att det inte blir parkbänken, yey. 
Postat av: Felicias mode

vilken härlig bild! Och gillar bikinin! :)

2013-11-06, 11:15:22 - URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: Jonas

Är den där bilden tagen Gotland? Seriöst? Det hade jag aldrig kunnat gissa =) Fin bild btw ;)

2013-11-06, 21:46:25 - URL: http://thegamingground.com
Postat av: daniela

så fin bild och galet snygg bikini!

2013-11-07, 15:58:57 - URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!