HALLOWEEN

Igår så kände vi alla tjejer att det skulle va kul att klä ut sig lite så vi gick till en dollarbill affär som ligger i närheten och köpte bara lite småsaker som inte var så dyrt. Jag vet inte vad jag skulle föreställa, en partyprisse typ. Tycker det bara är roligt med peruker heheh.. dock så åkte den av sen på krogen. Nej men hade riktigt roligt igår, vi var på en klubb som heter scary canary och på dansgolvet så spröt de ner skumm ibland. Haha har bara varit med om det i Ayia Napa, aldrig på en "riktigt" nattklubb. Vi missade den sista nattbussen som gick 03.30 så vi fick hänga runt i stan till 06.40 för att komma hem... Haha, sjukt drygt men jag hade iallafall hur kul som helst och somnade skönt när vi stapplade över tröskeln vid 07.00 tiden. Idag har det varit 34 grader och alla har sovit hela dagen så jag har suttit inne och kollat på serier. Ganska skönt det med. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!