RAIN...

Om det ändå var såhär bra väder idag.... Men det är det ej, både igår och idag har det regnat och det är riktigt tråkigt. Men ganska perfekt för att leta efter jobb då, så igår började jag lite smått med att springa runt med CVn och det ska jag göra idag med, men först ska jag storhandla för nu har vi äntgligen fått vår kyl. xxx
Postat av: elin skoglund

Hej Alexandra,

Jag heter Elin och jobbar på Nattstad. Kan inte du slänga iväg ett mail till mig så berättar jag vad detta handlar om!

Ha det underbart så länge :)

2013-11-12, 13:53:10 - URL: http://nattstad.se
Postat av: Jonas

Är det dock inte lättare att hitta jobb i Australien, än vad det är att fixa jobb i Sverige? Bara en tanke så där =)

Svar: Haha nja det beror, har kompisar som gått en månad som arbetslös här! Gäller att vara aktiv och verkligen söka jobb :)
Alexandra Sahlén

2013-11-12, 14:11:31 - URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!