I'M BACK

Hej alla! 
Har bestämt mig för att gå tillbaka till min gamla blogg och blogga. Nu när jag är arbetslös så har jag alldeles för mycket tid över så varför inte börja blogga igen. Det har hänt mycket sen vi skiljdes åt. Jag tog studenten i Juni, efter det åkte jag till Stockholm och gick på summerburst med Daniela. Direkt efter Stockholm åkte jag till USA med min familj. Så fort jag landade på svensk mark igen så började jag jobba. Även fast jag jobbat mycket i sommar så har jag hunnit med lite andra saker som att träffat vänner, festa och solat. Men nu som sagt är jag arbetslös, det var skönt de första dagarna efter allt slit i somras men nu börjar det bli väldigt långtråkigt faktiskt. Dock har jag åkt på världens förkylning nu så det är ganska skönt att bara ta det lugnt. 

Så, vad händer i höst för min del. Jo, jag har tänkt och funderat och enda sen högstadiet har jag varit fast besluten om att inte stanna på Gotland. Så den 20 Oktober drar jag till Australien med två sköna tjejer. Det är också en av anledningarna till att jag har börjat blogga igen, så att ni som vill där hemma kan följa min resa. 

Nu kör vi!! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!