HATT FNATT

DAGENS ♦ Hatt - Bik Bok / Kjol - Gina Tricot / Solglasögon - Forver 21 / Väska - DMretro
Såhär har jag sett ut idag när jag har traskat runt på stan. Jag har sålt lite kläder och så köpte jag lite nödvändiga saker. Nu har jag ätit och tänkte dra och kolla på resväskor med pappa. Spännande! 
Postat av: Maja

Vart är tröjan ifrån??? Den va ju dösnygg! :)

Svar: Haha visst är den?? Tack!! Men dessvärre vet jag inte vart den är ifrån, hittade den i mammas garderob :(
Alexandra Sahlén

2013-09-11, 18:56:10 -
Postat av: Jennifer

Va fin du är! Älskar "komönstret" så jäklans snyggt!

Svar: Åh tack! Jag med, verkligen snyggt.
Alexandra Sahlén

2013-09-12, 15:33:29 - URL: http://currently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!