FÖRENADE ARABEMIRATEN 2012

I brist på annat så bjuder jag på lite härliga bilder från Dubai. Jag var där i början av 2012 med min mamma, vi hade snackat länge om att åka dit och äntligen så blev det av. Vi var både i Fujairah och Dubai, det sist nämnda var verkligen otroligt. Inte som någon annan stor stad, jag blev helt kär och ska garanterat tillbaka. Innan jag hade bestämt mig för vart jag skulle dra efter studenten så stod det mellan Australien och Dubai, så någon gång efter Australien får det bli Dubai!! 

Dubai är väldigt lyxigt, fina byggnader och hotell överallt. De har (hade?) världens största shoppingcenter med 2000 butiker. Det är nog anledning varför jag inte shoppade någonting där, det fanns för mycket. Dock var det här 2012 så hade jag varit där iår hade jag nog shoppat för mycket, det är sjukt hur mycket man kan ändras på ett år.. Iallafall, de har några av världens lyxigaste hotell och självklart ska de då ha världens högsta byggnad, burj al Khalifa. Allt med Dubai är lyx, kanske därför jag gillar det så mycket. Hehe. Men även för att folket där är väldigt trevliga och hjälpsamma. 
Postat av: diCorsi

När åker vi dååå??

Svar: Min 20-årsdag!! Asbra :) :)
Alexandra Sahlén

2013-09-19, 21:05:45 -
Postat av: my

Jätte fina bilder!!

2013-09-22, 19:54:22 - URL: http://mysigneelin.devote.se
Postat av: Bea

Grymma bilder, vad har du för kamera ? :)

2013-09-28, 21:55:03 - URL: http://beatricenygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!