TORSDAG

Tjeeenare
Idag har jag varit på stan med mamma och inhandlat det sista inför resan. Köpte en ny handväska, den på bilden! Sen tog vi även en fika. Så roligt att umgås med mamma, hon är min bästa vän och kommer sakna henne så mycket sen när jag ska iväg. Ikväll ska jag bara ta det lugnt för ska upp hyffsat tidigt imorgon, ska nämligen till frisören vid 1 för att fixa håret inför modevisningen som sker på kvällen. Ska bli riktigt roligt faktiskt! 
Postat av: felicia

fina bilder :)

2013-10-10, 20:04:57 - URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Irina

Spasibo, moja ljubimaja devochka! Ty tozhe moj samyj luchshij drug! Ja budu bezumno skuchat' po tebe a zaodno molit'sja Gospodu chtob vse u tebja bylo horosho!
Lycka till i Australien!!!

2013-10-10, 20:40:17 -
Postat av: Felicias mode

Vilken din outfit! :)

2013-10-13, 14:18:45 - URL: http://feliciahblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!