QUALITY AIRPORT HOTEL ARLANDA

Sådär! Då har jag blivit avsläppt av farfar och checkat in på mitt hotellrum. Det blir sista natten i sverige, hur sjukt egentligen?! Hotellet är asfräscht och ligger I arlanda, så kommer vara väldigt nära imorgon! Hehe. Vår flygtur ser ut följande: Stockholm-Dubai-Malaysia-Melbourne. Sammanlagt är det 21 timmars flyg och så är det några timmar på flygplatsen i varje land. Så det kommer bli en lång resa men så värt det. GAH kan inte fatta att IMORGON åker jag. SJUKT

Just nu sitter jag och kollar runt lite på internet, Madde kommer runt 8 så då ska jag möta henne. Så får ta och döda tiden med en film eller något så länge! xxx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!