MELBOURNE BY NIGHT

Tjenare! 
Efter en regning förmiddag så blev det finare framåt kvällen så vi bestämde oss för att gå in till stan (tar en timme att gå, vi har typ gått 3 mil idag haha) för att fixa lite saker och vi bokade även ett nytt hostel för 3 nätter. Det var lite dyrare men verkar sååå mycket bättre. På det hostlet som vi bor på nu är så vidrigt och det bor typ bara konstigt folk här som röker på. Så ska bli så skönt att byta. Senare på kvällen mötte vi upp en svensk tjej och tog några glas på ett ställe som heter Transport, de hade sjukaste utsikten. Ungefär som den sista bilden. När jag skulle beställa sa jag iaf en cider så som man säger på svenska och då visar det sig att bartendern är svensk så han börjar prata svenska med mig, haha så sjukt. Han hörde väl min dåliga engelska... Nej, men han "råkade" sen göra två för mycket gin och tonic så vi fick dem, värt. Nu sitter jag iaf i min säng och bloggar/chattar lite, dock ekar i hela rummet där alla sover när jag trycker på tangentbordet så det är nog dags att runda av. Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!