FYRA BILDER

Här är fyra bilder från igår, kvällen började hos frisören där vi fick champange och sedan gick vi alla ner till munken där vi skulle gå. Innan vi skulle ut på scenen så kom ännu mer champange in och shottar, sjukt nice haha. Man var ju lite nervös över att gå in undrkläder men allt gick bra och det var roligt. Efteråt så åt vi buffé och bara pratade, sen åkte jag hem och sov. Idag ska jag fixa lite inför min avskedsfest som sker ikväll, är sååå taggad. 
Postat av: maria at inredningsvis

Vilken Snygg och inpirerande blogg du har:) jag blir glad härinne......Jag följer nu på bloglovin...hoppas du följer tillbaka.

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

2013-10-17, 11:28:08 - URL: http://inredningsvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!