13 DAYS LEFT

Hej alla! 
Jag fortsätter att lysa med min frånvaro, dock inte med mening. De senaste dagarna har jag tagit farväl av Linn (hon flyttade till stockholm idag), varit hos min mormor, spelat sims (fett kul ju) och sen gått modevisning för malmgrens, det var väldigt roligt även fast det var kallt och jag hela tiden fick mitt hår i ansiktet haha. Har även börjat packa lite smått, helt omöjligt... Ska fortsätta imorgon! Nu är det bara 13 dagar kvar och det börjar verkligen närma sig, även fast det känns ganska overkligt för tillfället. När jag tog bilden ovanför var jag i stockholm och bokade biljetter och då var det 60 dagar kvar, så ja, det har väl gått ganska fort! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!