Så mycket man vill se och göra men så lite tid

Har suttit och kollat runt lite på datorn och så hittade jag dessa bilder. Så sjukt inspirerande och jag börjar drömma mig bort. Jag vill så gärna ta studenten NU och åka ut i världen, upptäcka nya saker, göra saker och bara leva. Bara vara spontan liksom. Men man ska ta vara på tiden för allt går så otroligt fort och den tiden kommer aldrig komma tillbaka. Jag har fått varit med om så mycket underbara saker än så länge och det är jag så tacksam över. En ny upplevelse kommer jag få om bara två veckor, då det bär av till Dubai. Ska bli så skönt att lämna kalla Sverige ett tag.
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: TAck!

Hoppas att du har haft en riktigt bra helg, fina du! :)

2011-12-18, 20:28:22 - URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!